niedziela, 24 stycznia 2021

Nowa praca

Witajcie KOCHANI, Dzis chcialam WAM wszystkim serdecznie podziekowac za odwiedziny bloga.Dzis opisze co robilam w ubieglym tygodniu jak mnie tu nie bylo. Poszlam do nowej pracy do szkoly podstawowej ,oczywiscie jako nauczycielka j.ang. do klas I - III.Dzieci po dlugim nauczaniu zdalnym on line wrocily do szkoly i ja z nimi.Oczywiscie wszyscy byli obecni i szczesliwi ,ze moga ponownie sie zobaczyc i byc razem.Mlodsze dzieci potrzebuja kontaktu ze soba i z nauczycielem bardziej niz starsze.Atmosfera w szkole jest bardzo dobra i po pierwszym tygodniu pracy jestem bardzo zadowolona.
Umowe mam na 5 miesiecy, to jest do konca czerwca br.Najwazniejsze ,ze moge jeszcze pracowac i jest dobra atmosfera.Pracuje tylko trzy dni,na pol etatu,tj 9 godzin tygodniowo. Moze bede mniej pisac o robotkach na drutach i na szydelku, ale na pewno pokaze ciekawe miejsca gdzie obecnie jestem. Na sam koniec pokaze GROSZKa,ktory przy tej pogodzie lubi sobie pospac.Tak mysle,ze jest tez zadowolony ,ze pracuje, nakarmiony, po spacerku, gdy ja pojde do pracy ma caly dom dla siebie i moze spac gdzie chce i ile chce.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie. ania i GROSZEK - spioszek

2 komentarze:

  1. U maluszków to bardzo potrzebny kontakt z nauczycielem i kolegami.Zresztą zdalną nauka to nie jest to co na żywo, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń