środa, 21 kwietnia 2021

Podroz do szkoly.....

Witajcie KOCHANI, Ostatnio moj komputer nie pracowal dobrze na lekcjach, to znaczy ZOOM pokazywal obraz ale nie slyszalam uczniow ani oni mnie nie slyszeli. Postanowilam pojechac do szkoly w tej malej miejscowosci. A oto zdjecia z wycieczki , a tak naprawde z Milanowka.
Na drugim zdjeciu budynek mojej szkoly, nie jest duza ,zwykla szkola podstwowa w Milanowku. Nastepnie zdjecia pokazuja nowe i stare budynki w Milanowku.
Musze sie przyznac, ze wczesniej nigdy nie bylam w Milanowku, dopiero w tym roku w styczniu.Milanowek zrobil na mnie bardzo sympatyczne wrazenie.Jest tam duzo drzew, zieleni i przy domach sa duze ogrody, przynaimniej 2000 m2.W tej miejscowosci zabraniono dzielenia dzialek na mniejsze i ogrody przy domach maja 2 tys. m2 lub 3 tys. m2 najmniej.Jest takze duzo starych budynkow z poczatku XX wieku i z konca XIX. A oto kolejne zdjecia.
Na ostatnim zdjeciu widac bardzo stary budynek , z ktorego oblazila farba i zastanwialam sie czy ma wlasciciela.Budynki w tym miescie sa naprawde bardzo ciekawe.Chyba kazdy ma jakas historie.Mam nadzieje,ze zaciekawilam WSZYSTKICH zagladajacych na bloga Milankiem. Mam troche daleko do pracy, ale tu jest pieknie i bardzo ciekawie. W koncu MILANOWEK jest nazywany miastem ogrodem. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie. ania i GROSZEK

4 komentarze:

  1. Widzę, że pięknie jest w Milanówku, nie byłam tam nigdy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stare wille, mają swoją historię i ta cudna architektura. Dziękuję i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okolica, wiosna , wspaniałą wycieczkę sobie sprawiłaś.Warto było.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się zachwycić tym miejscem. Lubię stare domy - mają w sobie "duszę". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń