środa, 7 lipca 2021

Nowa rzecz........

Witajcie KOCHANI, Dzis chcialam pokazac nowe trojkaty ,ktore robie na szydelku numer 3,5.Oczywiscie, wloczka to bawelna firmy Jarn Art - IDEAL. Lato w pelni, dobrze robic proste formy. A oto zdjecia.
Trojkaty sa w trzech kolorach, jasny lawendowy, jasny fiolet i ecru.Kiedy bede miala ich odpowiednia ilosc polacze je i powstanie bluzka.Na razie jest ich w sumie 35.
A tak spedza czas GROSZEK, odpoczywa, relakasuje sie," wakacjuje " ........
A tu moje ulubione kwiaty, ktore wyhodowalam z wlasnych nasion.Lubie na nie patrzec. Pozdrawiamy WSZYSTKICH,zyczymy slonecznej pogody i udanych wakacji. ania i GROSZEK

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie zapowiada się bluzka.Kwiatki śliczne, też je mam ale są mniejsze.Pozdrawiam upalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka pięknie zapowiada się. Te kwiaty to aksamitki , też je mam . Żółte , pomarańczowe i brązowawe. Miłych wakacji 🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś robiłam szydełkowe kwadraty na koc. Nie jestem miestrzynią szydełkowania i pierwsze co mi się skojarzyło z tymi trójkątami to również pled albo narzuta na łóżko :). Zaintrygowałaś mnie tym, że powstanie z niej bluzka. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka zapowiada się super. U nas na aksamitki mówi się "śmierdziuszki"; w ogrodzie z czasów dzieciństwa królowały każdego lata. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń