piątek, 20 sierpnia 2021

Nowe produkty

Witajcie KOCHANI, Troche nie bylo mnie ale czytalam WASZE blogi. U mnie bylo duzo odwiedzin, duzo rodziny, bylam po prostu zajeta. Dzis chcialam polecic WSZYSTKIM moje nowe produkty ,ktore kupilam w sklepie internetowym DARMAR S.C z Kielc.( strona internetowa - www.darmar.sklep.pl ) I tak pierwszy to pro age ADAPTOGEN plus retinol.
Zawsze podoba mi sklad kosmetyku, jak jest retinol i tu wlasnie jest.Powyzszy produkt redukuje zmarszczki nawet o 12%,a zmniejsza pory nawet o 21%. I tak ADAPTOGEN to rozeniec gorski - roslina wspomagajaca adaptacje organizmu do niesprzyjajacych warunkow( przywraca skorze rownowage, takze wycisza skore w obliczu codziennych stresorow).Kolejny skladnik to retinol - zamkniety w mikronosnikach dla zwiekszonej stabilnosci i glebszego wnikania( poprawia gestosc skory,zapobiega powstawaniu niedoskonalosci),nastepnie jest neuroguard G - zmniejsza kurze lapki,zmarszczki na czole,lwie zmarszczki ,daje efekt wygladazenia i ostatni skladnik to kwas hialuronowy,ktory gleboko nawilza i zapobiega utracie wody. Nastepny produkt to: ADAPTOGEN plus wit .C
Ten kosmetyk zawiera: rozeniec gorski, witamine C ,ktora jest zamknieta w mikronosnikach - redukuje zaczerwienienia, rozjasnia i rozswietla,nastepnie jest neuroguard G i kwas hialuronowy. Te wszystkie kosmetyki nie maja zadnych parabenow,sztucznych barwnikow,SLS-u silikonow,oleju parafinowego , ale jest TORF TOLPY. Pozdrawiamy WSZYSTKICH SERDECZNIE i mam nadzieje, ze ktos skorzysta z powyzszych kosmetykow. ania i GROSZEK

3 komentarze: