poniedziałek, 4 października 2021

Zielona bluzeczka

Witajcie KOCHANI, Troche mnie tu nie bylo,ale moj komputer byl okolo dwoch tygodni w naprawie i nie moglam zamieszczac nowych postow,wczesniej mialam zapalenie zatok i niestety choroba zabrala mi inspiracje.Ale juz jest lepiej, komputer dziala, a ja czuje sie lepiej. W ciagu ostatnich dni jednak robilam cos na drutach, choc lato juz sie skonczylo to ja wzielam delikatna wloczke o nazwie Sonatka firmy ARELAN i postanowialam zrobic letnia bluzeczke. A oto ona.
Wloczka "Sonatka" firmy ARELAN ,70% bawelny i 30 % wiskozy.
Zielona bluzeczka, przod bluzki.
Groszek zatwierdza moja prace. Zapraszamy ponownie i pozdrawiamy serdecznie. ania i GROSZEK

3 komentarze:

  1. Zdrowia życzę, u mnie aktualnie zapalenie zatok.Bluzka będzie piekna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy kolor tej włóczki. I sama bluzeczka też ładnie Ci wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie energetyczna bluzeczka. Zdrowia życzę i udanego weekendu 🌷🌺🌷🌷🌷🌺🌷🌷

    OdpowiedzUsuń