niedziela, 7 listopada 2021

Robotka - nowy sweter

Witajcie KOCHANI, Dzis po zdjeciach o spacerach i wycieczkach pokaze co u mnie na drutach.A robie juz od paru tygodniu i nareszcie cos jest.Kupilam u naszej blogowej kolezanki u Intensywnie Kreatywnej w jej sklepiku wloczke BABY MERINO firmy DROPS. A oto i zdjecia sweterka. Sa na nim tez moje ulubione warkocze,male i duze.
Sweterek bedzie w moim ulubionym kolorze lawendowym.Lubie ten kolor ,taki lekki ,jasny fiolet.
A oto wloczka z ktorej robie,jeszcze w motku.Oczywiscie byl asysstent przy robieniu zdjec.
Moj kochany GROSZEK na ostatnich zdjeciach obserwowal ,co tez ta pani robi, chyba dla mnie cos nowego. Pozdrawiamy WSZYSTKICH serdecznie i zapraszamy ponownie. ania i GROSZEK

8 komentarzy:

  1. Fajny sweter powstaje. Piękne warkocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widać że będzie piekny ,kolorek też ładny. Ja nie lubie warkoczy bo mylą mi się rzędy co ile zrobic warkocz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Groszek po prostu Cię kontrolował, czy wszystko robisz zgodnie ze standardami :). Uroczy sweterek Ci wychodzi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię warkocze- kiedyś wręcz obsesyjnie je dziergałam :) zapowiada się świetny sweterek i to w moim ulubionym kolorze:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Groszek sprawdza czy dobrze dziergasz. Sweterek ma ładny kolor i warkocze są super. Pozdrawiam Aniu serdecznie 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstanie piękny sweterek :D Uroczy psiak :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Your knitting is very neat, and your dog is beautiful. Greetings from the UK.

    OdpowiedzUsuń