niedziela, 10 kwietnia 2022

Kapusta kiszona z grzybami......

Witajcie KOCHANI, Dzis troche nietypowy post.Wlasnie zrobilam kapuste kiszona z grzybami czyli potocznie zwana bigosem wigilijnym. Oczywiscie skorzystalam z przepisu z bloga naszej kolezanki Asi "KWESTIA SMAKU". A oto moj wyrob.
Podam tylko glowne skladniki: 50 g suszonych grzybów 800 g kapusty kiszonej 1 marchewka 1 duża cebula 4 łyżki oleju roślinnego 1 łyżka mąki sól, zmielony pieprz, 1 listek laurowy, 2 ziela angielskie.Po reszte , czyli przyrzadzanie zapraszam na bloga "KWESTIA SMAKU". Mnie bardzo smakuje ta kapusta ,podobna robila moja Mama i udalo mi sie poczuc smak dziecinstwa.Do swojeje kapusty tez dodalam kilka pokrojonych daktyli. Polecam ,jest bardzo smaczna. Pozdrawiamy ania i GROSZEK

3 komentarze:

  1. Uwielbiam potrawy z kiszonej kapusty,mam swoją kiszoną, smacznego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sounds interesting. Hope you have a wonderful week.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bigosik. Ja lubię też takie krótkie wpisy , migawki. Radosnych i zdrowych świąt , pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń