wtorek, 16 sierpnia 2022

Nowa poduszeczka

Witajcie KOCHANI, Dzis chcialam pokazac jak wyszly moje kwadraty babuni.Oczywiscie kazdy zostal otoczony bialym akrylem ,ktory zostal zrobiony szydelkiem numer 3.5. Na wiosne tego roku stracilam moja poduszke w samochodzie.Nie wiem jak to sie stalo, musialam wysiadac i wyciagnelam ja przy wysiadaniu z samochodu i nie zauwazylam jej.Po powrocie do samochodu nie bylo juz tej podkladki .Komus musiala sie spodobac a ja zostalam bez cieplej poduszki.Bardzo lubie ja zima bo jest mi cieplo gdy siedzialam na niej. A oto zdjecia nowej.W trakcie robienia.
Powyzej w calosci ,ponizej poszczegolne kwadraty z bliska.
Pozdrawiamy WSZYSTKICH . ania i GROSZEK

3 komentarze:

  1. Very pretty. Will make a very nice pillow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest, uwielbiam kwadraty, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór. Mam nadzieję, że będziesz z niej tak samo zadowolona, jak z poprzedniej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń