niedziela, 5 lutego 2023

Mala praca- rekawiczki

Witajcie KOCHANI, Dzis chcialam pokazac rekawiczki ,ktore zrobilam wczoraj.Rekawiczki na szydelku robi sie bardzo szybko, moje robione na szydelku numer 4.0. A wloczka to czterdziestka firmy ARELAN z LODZI.Polecam ja cieplutka i trwala. A oto zdjecia.
U mnie tradycyjnie sa bez palcow.Dlaczego?Kiedy prowadze samochod jest cieplo w rece a palcami, dokladnie kciukami moge dotykac kierunkowskazow i innych instrumentow.
A to widok z mego okna na zime tego roku. Pozdrawiam WSZYSTKICH zycze duzo cieplo. ania i GROSZEK

5 komentarzy:

  1. Mała rzecz a cieszy, mnie skarpety I rękawiczki szydelkowe zawsze źle wychodzą, większa i mniejsza.U nas też trochę śniegu i mrozik.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny nareszcie jest zima. Pozdtaeiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczek nigdy za dużo. U nas biało , zima wróciła. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo oryginalne rękawiczki bez kciuków. Ja do prowadzenia auta używam mitenek - wszystkie palce mam wówczas odkryte.

    OdpowiedzUsuń