sobota, 29 lipca 2023

Nowa bluzeczka - kamizelka

Witajcie KOCHANI, Ostatnio nie pisalam,mam problemy z kolanem i mam wizyty u ortopedow.Mam dobrze zrobione USG i dobrze, b.szczegolowo opisane.Mam polamana lakotke i czeka mnie artroskopia kolana.Niestety sa wakacje, urlopy i dopiero po wakacjach bedzie wszystko dobrze. A teraz moja nowa robotka.Zrobilam ja z wloczki bawenianej Cotton Gold firmy ALIZEE. A oto zdjecia.
Przod bluzeczki - kamizelki.
Azurowy wzor z bliska.
Tyl bluzeczki. Pozdrawiamy WSZYSTKICH zagladajacych i zyczymy slonecznych wakacji. ania i GROSZEK

4 komentarze:

  1. Bluzeczka piekna I ładne kolorki ,życzę zdrówka i mniej bólu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w leczeniu kolana. Bluzka bardzo przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie, czeka mnie artroskopia.Prosze trzymaj kciuki.

      Usuń
  3. "Połamana łękotka" - brzmi nieciekawie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń