wtorek, 10 października 2023

Taki maly misz - masz

Witajcie KOCHANI, Dzis chcialam pokazac i napisac co u mnie sie dzialo w ostatnich tygodniach.Staram sie codziennie cwiczyc, moze nie mam roweru stacjonarnego ale chodze na open - gym i cwicze na steperze.Dziekuje serdecznie za zyczenia zdrowia i troske o moje zdrowie i kondycje.Musze sie przyznac,ze czuje sie lepiej i mam nadzieje,ze wkrotce zapomne o operacji i problemach z kolanem. Mam jeszcze jeden zastrzyk z osocza bogatoplytkowego w kolano 24 -go pazdziernika,a potem tylko cwiczenia, cwiczenia i cwiczenia na steperze.
To miejsce gdzie cwicze i podnosze swoja kondycje, a takze cwicze moje kolana aby byly sprawniejsze.
Nazbieralam tez duzo kasztanow, zeobilam dla WAS serce z kasztanow.
Moja sonatkowa bluzeczka na lato juz w czesciach.
Bluzka w calosci,chodzilam w niej juz latem. Pozdrawiamy WSZYSTKICH cieplo. ania i GROSZEK

2 komentarze:

  1. Fajnie że macie taką siłownię, u mnie wszystko ktoś wykupił i zrobił parkingi a były boiska, plac zabaw i sporo zieleni.Bluzeczka ma śliczny kolor.Jaka ja jestem leniwa do ćwiczeń.Zdrowia Aniu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że wracasz w swoim tempie do zdrowia. Ćwiczyć trzeba, bo jest to olbrzymie wspomaganie, same leki nie wystarczą. A bluzeczka ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń