środa, 8 listopada 2023

Placuszki ziemniaczano - marchewkowe

Witajcie KOCHANI, Dzis chcialam pokazac placuszki ,ktore robie z ziemniakow i marchewki. A oto one.
Napisze co trzeba na placki. Lista - dwie marchewki, - dwa srednie ziemniaki, - mala cebulka, - troche maki ziemniaczanej - jedno jajko, - sol i pieprz do smaku. Zetrzec marchewki i ziemniaki na tarce ze srednimi oczkami, zetrzec tez cebulke.Dodac lyzke maki ziemniaczanej i nastepnie jajko.Pomieszac wszystko razem ,dodac troche soli i pieprzu. Na rozgrzna patelnie dodac olej z oliwa.Nastenie wykladac placki na patelni, delikatnie je rozgniesc.Smazyc po obu sltronach. Sa bardzo smaczne.Polecam . Pozdrawiamy. ania i GROSZEK

9 komentarzy:

  1. O, z marchewką jeszcze nie robiłam, wyglądają apetycznie, trzeba spróbować.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja z marchewką mnie zaciekawiła. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marysiu. Polecam są bardzo smaczne, marchewkę można podać w inny sposób, pozdrawia cieplo

      Usuń
  3. Wyglądają bardzo smakowicie, aż ślinka leci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię od dawna i muszę przyznać, że jest to moja ulubiona wersja placków ziemniaczanych. Na samą myśl leci mi ślinka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychotka, zdarza mi się takie robić czasami, jak nie mam pomysłu na nic bardziej wymyślnego :D

    OdpowiedzUsuń