niedziela, 23 sierpnia 2020

Szal skonczony

Witam serdecznie,

U mnie jest chlodniej,chociaz jest duza wilgotnosc. Jest tez pochmurno,wczoraj wieczorem i w nocy padal deszcz.Jest latwiej oddychac.

Dzis chcialam pokazac skonczony szal.


Szal zrobiony na szydelku,wloczka to Cotton Gold(bawelna 55% i akryl 45%) firmy ALIZE ,polaczylam dwa kolory:
ecru i  kawe z mlekiem. Szydelko to 3,5.

Tutaj na mnie moge tez uzywac jako kamizeleczke ,ale
bez plecow.
Widoczny wzor szydelkowy.


 Na tym zdjeciu chcialam pokazac jak szal wyglada w calosci,oczywiscie  jest obrobiony polslupkami.

Tutaj szal owiniety wokol szyi.
Widoczny wzor na szalu,kolor kwa z mlekiem.


Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy.

ania i GROSZEK

2 komentarze:

  1. U mnie tak samo dzisiaj jest chłodniej i pada. Piękny szal, na pewno jest bardzo ciepły 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy szal.U mnie też padał deszcz,upał mi.nie służy.

    OdpowiedzUsuń