sobota, 10 października 2020

Rekawy w trakcie pracy

Witajcie KOCHANI, Ciesze sie,ze zagladacie do mnie i piszecie komentarze.Serdecznie dziekuje WSZYSTKIM.Dzis chcialam pokazac rekawy koralowego swetra w trakcie pracy .Mam nadzieje,ze z koncem tygodnia bede mogla pokazac zdjecia juz skonczonego swetra. A oto one.
W tym roku szkolnym nie pracuje juz w szkole.Nie, nie mam jeszcze emerytury,po prostu w ostatniej szkole pracowalam na zastepstwo i z koncem roku tj.30 czerwca '20 zakonczylam swoja prace.Szukalam dlugo i ... szukalam i nawet znalazlam kolejna prace jako nauczycielka ale niestety po tygodniu gdy robilam badania lekarskie i kiedy juz mialam swiadectwo niekaralnosci z sadu,szkola znalazla mlodsza nauczycielke i mnie o tym poinformowano przez sekretarke.Bylo to smutne dla mnie,ale trudno tak bywa. W tej chwili jestem nauczycielem dojezdzajacym - flying teacher i w obecnej sytuacji kowidowej ,to najlepsze rozwiazanie.Jak mowi przyslowie "nie ma tego zlego ,co by na dobre nie wyszlo". Pozdrawiam WSZYSTKICH serdecznie i zapraszam ponownie. ania i GROszek

1 komentarz:

  1. Super Aniu , że masz pracę . W tym nieciekawym czasie jest to bezcenne. Czekam na cały sweterek w moim ulubionym kolorze. Trzymaj się cieplutko , uściski zasylam ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń