sobota, 6 lutego 2021

Ksiazka

Witajcie Kochani, Dzis chcialam polecic kolejna ksiazke naszego polskiego pisarza R. Mroza o ciekawym tytule "Trawers".
Ksiazka jest ostatnia z serii. To trylogia ,a wczesniejsze tytuly to 'Ekspozycja" i druga to "Przewieszenie".Autor opisuje przygody i niesamowite sytuacje z zycia komisarza policji Wiktora Forsta,ktory podczas swojej pracy ,nie ucieka od niekonwencjonalych rozwiazan i poszukiwan przestepcow. Chcialam WSZYSTKIM polecic te ksiazke, gdyz autor opisuje akcje bardzo wartko i do ostatnich stron ksiazki, nie wiadomo jak sprawa sie zakonczy. Na ostatnim zdjeciu GROSZEK tez zaprasza do czytania,gdyz kiedy czytam ,on jest przy mnie i moze byc i jest caly czas glaskany i dopieszczany( miziany).
Pozdrawiamy WSZYSTKICH . ania i GROSZEK

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa wydaje się ta książka, z chęcią bym przeczytała ;) Pięknie Groszek zapozował do zdjęcia, mój kot też zawsze leży przy mnie jak czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Groszek zaciekawił się książką hehe... Nasz Nuki też jest taki przytulaśny. Przy ciekawej książce czas szybko leci i nie można się od niej odebrać. Miłej niedzieli Aniu❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ten kochany Groszek, musisz sporo czytać a on na tym wygra bo będzie więcej przytulany , ja wczoraj i dzisiaj oglądałam skoki narciarskie, a teraz szydełko wzięłam do ręki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń