niedziela, 14 marca 2021

Nowe kosmetyki

Witam WSZYSTKICH, Dzis chcialam pokazac jakie nowe kosmetyki przynioslam z ROSSMANa.Dbam o moja skore, lubie uzywac rozne kremy i maseczki. A oto one.
Dla mojej tlustej cery bardzo wazne sa maseczki peel off.Dzieki nim moja skora jest gladka i odswiezona,a martwy naskorek jest poscierany. Lubie maseczki firmy EFEKTIMA i EVELINE pomagaja mojej skorze odzyskac promienny koloryt, a martwego szarego naskorka nie ma.Potem nakladam maseczke nawilzajaca firmy ISANA - hydrobooster.Czuje sie chociaz troche zadbana.
Kolejna maseczka jest na plachcie , jest na bazie pylu wulkanicznego.W ostatnim czasie ROSSMAN ma duze promocje, dlatego warto skorzystac. Kupilam tez cos do wlosow.
Jest to mgielka do wlosow slabych i wypadajacych.Mam nadzieje,ze pomoze. Zachecam do skorzystania z promocji w tym trudnym czasie, mozna sie zrelaksowac i poswiecic czas sobie. Pozdrawiam serdecznie WSZYSTKICH w tym trudnym czasie w tym tygodniu mam nauczanie hybrydowe, tzn.czesc klas bedzie w szkole, a czesc bedzie miala lekcje onlin. Zapraszamy WSZYSTKICH i zyczymy zdrowia. Ania i GROSZEK

6 komentarzy:

  1. Już dawno żadnych maseczek nie używałam, kiedyś lubiłam te z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę maskę z Isany peel off i była świetna, miałam te płatki hydrożelowe z Perfecty i były to jedne z najfajniejszych płatków pod oczy jakie kiedykolwiek miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest tyle nowości na rynku , mnie ostatnio dobrze robi krem Nivea Soft.Czasami trzeba zmieniać, zależy od cery.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze znaleźć kosmetyk idealny dla siebie , co jest trudne przy wielu sklepowych ofertach. Wszystkie oferty namawiają do zakupu. Dobrego tygodnia Aniu 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki to co prawda nie moja branża, ale lubię podpatrzeć, co stosujecie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń