niedziela, 7 marca 2021

WIOSNA........

Witajcie KOCHANI, Wczoraj bylam na spacerze i szukalam znakow wiosny.Byl sloneczny dzien,ale bylo troche zimno.Zrobilam kilka zdjec.
Zawsze cieszy mnie niebieskie niebo nade mna.To cos wspanialego daje radosc,ochote na zycie,pomimo pandemii,chce sie zyc.I wlasnie wczoraj bylo troche niebieskiego nieba i slonca.
Kilka oznak wiosny zauwazylam na moim osiedlu mieszkaniowym, powoli widac rozne kwiatki.Ostatnie zdjecie pokazuje promienie sloneczne oswietlajace bloki. Mam nadzieje,ze za kilka dni bedzie coraz ladniej,jasniej i juz bedzie wiosna.U mnie dalej praca stacjonarna, dzieci maja caly czas szkole,chyba jeszcze nas nie zamkna i nie bedzie kolejnego lockdownu.Trzy razy dziennie wsiadam w samochod i ...jade do szkoly.Jest dobrze i mam sympatyczne grono pedagogiczne. Pozdrawiam WSZYSTKICH serdecznie. ania i GROSZEK

4 komentarze:

  1. Piękny spacer, niebo i kwiatki cieszą. Zdrowia życzę dla Ciebie i dzieciaków,jednak kontakt z nauczycielem i kolegami to lepsze niż on-line.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałeś i znalazłaś. Przyroda już się budzi i będzie coraz piękniej. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mnie tak nie wzrusza, jak budząca się do życia przyroda. Cieszę się, że nie siedzisz w domu, a wychodzisz do ludzi. Cudowne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło popatrzeć na przebiśniegi. U nas jeszcze nie widziałam. Za to co chwilę przelatują klucze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń