niedziela, 29 listopada 2020

Koniec miesiaca - denko

Witajcie KOCHANI, Dzis chcialam pokazac moje kosmetyki,ktore uzywalamw tym miesiacu. Postanowilam tak jak inne kolezanki bloggerki,ktore pisza o kosmetykach opisac moje produkty kosmetyczne.I tak uzywalam nastepujace maseczki.Oto one.
Maseczki - dwie pierwsze zakupione w ROSSMANIE,nastepnie dwie kolejne sa z LIDLA, w naprawde niskiej cenie ,ale warte kupienia,gdyz dostarczaja dobrych skladnikow mojej twarzy. Nastepnie skonczylam krem do twarzy,pomagajacy redukowac drobne zmarszczki.Uzywam tez ciekawej pasty do zebow,ktora naprawde wybiela zeby i utrzymuje je w dobrym stanie. W tym miesiacu postanowilam skorzystac tez z uslug kosmetyczki i pojsc na kwasy.Niestety po lecie zostaja rozne przebarwienia, drobne zmarszczki itp.Mam tlusta cere i niestety ta cera ma czasem rozszerzone pory.Dzieki kwasom mozna pomoc i je sciagnac. Dlugo sie nad tym zastanawialam i wybralam kosmetyczke,ktora zastowala mi nastepujace kwasy:glikolowy, azulanowy i szikimowy. Oczywiscie,nie byla to jedna wizyta ale trzy .Po tych wizytach widac,ze moja twarz wyglada lepiej. Na sam koniec chce pokazac zdjecia GROSZKA.Rano jest troche spiacy. A oto on.
Pozdrawiamy WSZYSTKICH serdecznie i zapraszamy ponownie. ania i GROszek

2 komentarze:

  1. Miałam tą maseczkę z Eveline i tą zielą z Cien, obie były świetne. Maseczkę z Zaji też mam ale jeszcze jej nie użyłam, na razie czeka na swoją kolej :) Słodki piesek ;)

    OdpowiedzUsuń