niedziela, 1 listopada 2020

Skarpetki skonczone

Witajcie KOCHANI, Skonczylam skarpetki robione na drutach.Sa swietne,cieple i wiem,ze powstana kolejne.Zaczelam je juz. Welna to Fabel firmy DROPS, piec drutow o numerze 2,5. A oto moje skarpetki.
Skarpetki sa wspaniale,chcialabym opisac kazde zdjecie.Ale niestety nie jestem zadowolona z nowego Bloggera,nie pozwala opisac zdjec wszystkich naraz.A czy Wy jestescie zadowolone z nowego Bloggera? Pozdrawiam WSZYSTKICH serdecznie i zapraszam. ania i GROszek

7 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć takie zdolności. Niestety mimo kilku podejść chyba nie mam do tego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super skarpety . Ja już trochę przyzwyczaiłam się do nowego bloggera. Na początku wściekałam się. Dobrego tygodnia ☘️🍄☘️🍄☘️🍄

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszły te skarpetki, na pewno są bardzo ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ciepło w nogi.Trzeba się przyzwyczaić i próbować.Mnie też różnie to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne skarpety. Muszę się kiedyś nauczyć robienia skarpet. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszą być mega ciepłe, idealne na tę porę roku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Che brava che sei! Fare i calzini non è un lavoro semplice.
    Grazie della visita e del commento sul mio blog. Buon anno e a presto!

    OdpowiedzUsuń