czwartek, 19 listopada 2020

Nowa kamizelka...

Witajcie moi KOCHANI, Powoli mamy juz druga polowe listopada.Musze sie przyznac,ze nie lubie tych ciemnych,szarawych,bez swiatla dni.Dzis jednak byl piekny,sloneczny dzien,az przyjemnie bylo pojsc na spacer.Po skonczonych skarpetkach,ktore troche zabraly mi czasu,postanowilam zrobic cos szybkiego i troche kolorowego.Mialam kilka kolorow welenki firmy ALIZE o nazwie LANAGOLD i postanowilam stworzyc kolejna kamizelke.Lubie robic kamizelki ,dosc duza praca ale bez rekawow.Dlatego odpada dlugie robienie.Od poniedzialku udalo mi sie zrobic przod kamizelki.Oczywiscie ,druty to 4,5 dosc grube i kilka kolorow wloczki LANAGOLD:ecru,koralowy,jasny szary i granatowy.Z ww kolorow powstal przod kamizelki. A oto zdjecia.
Mam nadzieje,ze podoba sie WAM moja nowa kamizelka.Dawno nie pokazalam zdjec GROSZKA.Czesto chodzimy na dlugie spacery. Groszek czuje sie wspaniale. Zdjecia Groszka.
Pozdrawiamy WSZYSTKICH serdecznie i zapraszamy ponownie. ania i GROszek

4 komentarze:

  1. Piękne kolorki, też lubię tą włóczkę, czekam na końcowy efekt.Groszek uroczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka kolorowa i optymistyczna jako przeciwwaga do szarej jesieni. Groszek sama słodycz. Miłego weekendu 🍄☘️🍁🍁🍁🍄

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kamizelka. Słodki ten Groszek, wygląda na śpiącego:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest ta kamizelka. Bardzo ma piękne kolory. Pogłaszcz ode mnie Groszka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń