niedziela, 22 listopada 2020

Zakupy w Rossmanie

Witajcie KOCHANI, Wczoraj w wielu sklepach byl BLACK FRIDAY(czyli duze promocje,znizki i wyprzedaze).Lubie korzystac ze sklepow internetwoych i takze korzystam z tego w sklepie Rossman, tylko przychodze tam aby odebrac moja paczke. I takie oto zakupy zrobilam wczoraj.Sa to kremy pielegnacyje do skory mieszanej z przewaga skory tlustej. A oto zdjecia.
Takie prezenty do skory twarzy ofiarowalam sobie z okazji Black Friday. Pierwszy to jest kofeinowy krem do pielegnacji skory pod oczami - z kompleksem energetyzujaym 6.5%.Ten produkt zawiera kompleks silnych antyoksydantow,ktore wspieraja delikatna skore pod oczami w walce z wolnymi rodnikami,stresem oksydacyjnym i fotostarzeniem.Mam nadzieje,ze pomoze mojej skorze i efekt bedzie widoczny.
Kolejny prezent to tonik z kwasem glikolowym 3%.Ten produkt jest przeznaczony dla cery dojrzalej, w tym szarej,zmeczonej,tlustej i mieszanej. Czyli dla mnie.Chcialam tylko napisac sklad toniku: - kwas glikolowy - kwas AHA,rozjasnia,wygladza,zwieksza produkcje kolagenu i elstyny, - kwas hialuronowy zapewnia nawilzenie skory, - niacynamid - reguluje wydzielanie sebum, - D- pantenol - koi i regeneruje skore.
Nastepny produkt to luksusowy zloty krem napinajacy kontur oczu i ust.Zawiera 24- karatowe czyste zloto ktore ma za zadanie odmlodzenie skory twarzy.
I ostatni to krem do twarzy zawierajacy sluz ze slimaka, ktory regeneruje dojrzala skore.
Czy uzywalyscie ktoregos z tych produktow?Co o nich myslicie?Po pewnym czasie mysle,ze z koncem grudnia napisze o efektach stosowania ww produktow. Pozdrawiamy Wszystkich serdecznie i zapraszamy ponownie. ania i GROSZEK

5 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, zapomniałam o tej akcji, w sumie mam daleko do Rossmana.Milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało Ci się kupić coś, czego potrzebujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy, czekam na wpis o efektach :)

    OdpowiedzUsuń

  4. I loved knowing more about these products, too bad it doesn't sell in Brazil. I liked the blog I'm already following. https://beperes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zakupu były udane :D Tonik z kwasem glikolowym mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń